• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Ta massa lån - Ansöka om skuldsanering.

Mjau 74

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 177
Blev medlem
4 December 2013
Meddelanden
2 681
Mottagna reaktioner
1 707
Poäng
1 177
När jag tagit ett lån och sen inte kunde betala första gången fick jag ett brev där det stod att de trodde jag höll på med bedrägeri, att jag tagit lånet utan avsikt att betala tillbaka. De skrev att detta kan leda till polisanmälan. Så denna idén är nog inte den mest begåvade
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Tessanki

V.I.P
Poäng: 737
Blev medlem
26 Augusti 2017
Meddelanden
812
Mottagna reaktioner
938
Poäng
737
Terry ärligt talat,är du på rätt forum nu,här kämpar ju folk som fan att göra rätt för sig och försöker att ordna upp sina skulder.Det låter dessutom skitjobbigt att hålla på med,heltidsjobb.
 

pannik

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
1 Maj 2017
Meddelanden
224
Mottagna reaktioner
35
Poäng
137
När jag tagit ett lån och sen inte kunde betala första gången fick jag ett brev där det stod att de trodde jag höll på med bedrägeri, att jag tagit lånet utan avsikt att betala tillbaka. De skrev att detta kan leda till polisanmälan. Så denna idén är nog inte den mest begåvade

Inte den mest begåvade nej..
Men kan tänka mig varför dom tror de.. Och kan tänka mig att det är en del som gör så.. Även om dom flesta inte vill hamna på kfm, jag är en utav dom, så kanske de är några procent som skiter i det..
Och om man då kan få skuldsanering tätt inpå.. Inte heller rättvist för dom som sliter och jobbar kval varje månad för att få ihop det..
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 425
Mottagna reaktioner
13 486
Poäng
8 917
Inte den mest begåvade nej..
Men kan tänka mig varför dom tror de.. Och kan tänka mig att det är en del som gör så.. Även om dom flesta inte vill hamna på kfm, jag är en utav dom, så kanske de är några procent som skiter i det..
Och om man då kan få skuldsanering tätt inpå.. Inte heller rättvist för dom som sliter och jobbar kval varje månad för att få ihop det..

Exakt så...
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp